dinsdag 4 januari 2011

Wel eens Welkom in onze Winkel op een etalageruit zien staan?

Nog steeds zijn er ontzettend veel websites die beginnen met Welkom op onze website. Of iets soortgelijks. En dan staat dat ook nog zo prominent. Zonde, zonde, zonde. Want loopt u een winkel binnen waar Welkom in onze winkel op staat? Of loopt u een winkel binnen waar staat: De ambachtelijke bakker?



Ook voor zoekmachines is zo'n goede hoofdzin zo belangrijk. Daar moet minstens het belangrijkste kernwoord van de website in verwerkt staan. En wie verstand van de code achter de site heeft: natuurlijk met de H1-tag!

Daarnaast is deze zin erg belangrijk voor de marketing. Je kunt iemand er meteen mee triggeren, nieuwsgierig maken of juist gretig. Een welkomstwoord is volstrekt overbodig. De klant snapt echt wel dat hij of zij welkom op de website is. Dus bedenk een andere goede openingszin voor de homepage en verhoog daardoor de aantrekkingskracht van je website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten